News

Mir sueche Di!

Mir sinn e kleini traditionelli Männergugge, wo sich uf 1-2 Vorfasnachte und natirligg uf die drey scheenste Dääg beschränggt. Uftritt unterem Joor gits eher sälte. Hesch Luscht bi uns e Bloosinstrumänt zspiile? Denn kumm verbii, es spiilt kai Rolle ob Du scho Profi bisch oder s no wärde wetsch. S einzig wo muesch syy isch 18 Joor und e Gluggersagg setsch ha! Mir probe immer Mäntigs im Rhyfälderhof im Glaibasel.

 

Mäld Di doch bi unserem Präsi Vinci unter 079-775 79 29 und lueg moll iine obs dr gfallt!

Probenpause

Auch wenn nach der Fasnacht vor der Fasnacht ist: Wir legen erst einmal eine Probenpause ein. In der Zwischenzeit sind wir natürlich nicht untätig, sondern denken über neue Stücke nach und haben vielleicht ja sogar schon die ersten Ideen für das nächste Sujet.